Groenforum Arnhem

Groenforum Arnhem is een overlegplatform van verschillende Arnhemse natuurorganisaties en de gemeente. In het Groenforum delen de organisaties hun plannen, wisselen ervaringen uit en bekijken of ze elkaar kunnen versterken. Bij bedreigingen van de natuur in Arnhem kunnen de organisaties ook gezamenlijk in verweer komen.

Het Groenforum fungeert ook als klankbordgroep voor de beleidsplannen van de gemeente en de uitvoering daarvan. Ze komen zes keer per jaar bij elkaar bij Molenplaats Sonsbeek.

Deze organisaties zijn aangesloten:

Er zijn contacten met verschillende andere natuurorganisaties in Arnhem, zoals:

Het Groenforum is onafhankelijk en niet gebonden aan de gemeente of aan een politieke stroming.

Voor vragen over het Groenforum: groenforum.arnhem@gmail.com

Leden van het Groenforum delen een groene pluim uit aan gemeente Arnhem

Logo Groenforum Arnhem